Sputnik: Sant, men vi är inte som de andra. Vi är ju lite bättre, lite smartare, lite snyggare och jävligt mycket coolare.
Kolla bara på Bert i LHC... skrikhals Kolla bara på Melin i LIF... mysgubbe Kolla bara på Hallam i VLHC... inga ess kvar Kolla bara på Bulan i LHF... sarg ut och brunka Kolla bara på Micke S i BIF... vad heter ens deras hall?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kolla bara på Bert i LHC... skrikhals
Kolla bara på Melin i LIF... mysgubbe
Kolla bara på Hallam i VLHC... inga ess kvar
Kolla bara på Bulan i LHF... sarg ut och brunka
Kolla bara på Micke S i BIF... vad heter ens deras hall?