1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1993427

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2019-10-09
Knylan: Där är vi enade, hade inte gråtit om Nubben hänger på Björklöven och Modo och värvar forward. Denna kvalchans är för bra för att slänga bort.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2019-10-09
Sputnik: Ja men de senaste åren har väl inte vi haft så där jättebra erfarenhet av värvningar av transatlanter. Kenttä verkar ju grym på att hitta sådana (tänker på de i Asplöven t ex). Vore ju mumma om Nubben kunde hitta en riktigt bra center som lekkamrat med Ohlsson och Hartmann. Har man 2 producerande kedjor och 2 som kan spela Noll-Noll så kommer man nog långt i HA. Kan vi få FilleFilur att stanna resten av säsongen så är väl inte backsidan sämre än när vi gick upp eller? Bratten räcker långt i ett kommande kval

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer