JonteD: Dahlén är alltid Dahlén. Han har något andra inte har. Synd att inte Boyce fick näta där. Han och Wahlgren skulle behöva bygga lite självförtroende.
Inlägg: 1996306
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Woody Jokinen: Harde Hönsgård varför spelar han i Timrå .
Karln är en katastrof .
Karln är en katastrof .
+ 1
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Woody Jokinen:För övrigt. Kaijser och 17. Vilken energi! Man ryser.
+ 1