Vi har Ante, Freddan, Hirsch, Kicki, Westin, Huss, Nubben i båset en vanlig träning. Sen är säkert Strumpan och läkaren med de flesta träningar. Toby O'Brien brukar komma några gånger per år och nöta skridskor med junisarna och a-laget.
Alla lag har olika träningsupplägg, Timrås sätt att träna kanske inte kräver fler ögon för att ge spelarna den detaljerade feedbacken, utan ser det ändå.
Vårt sätt att träna verkar fungera rätt bra om man tittar på tabellen iaf.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har Ante, Freddan, Hirsch, Kicki, Westin, Huss, Nubben i båset en vanlig träning. Sen är säkert Strumpan och läkaren med de flesta träningar. Toby O'Brien brukar komma några gånger per år och nöta skridskor med junisarna och a-laget.
Alla lag har olika träningsupplägg, Timrås sätt att träna kanske inte kräver fler ögon för att ge spelarna den detaljerade feedbacken, utan ser det ändå.
Vårt sätt att träna verkar fungera rätt bra om man tittar på tabellen iaf.