+ 4
Inlägg: 1997646
Svarskommentarer
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
Sputnik: vilken åkning var det?
Sebbe O ja! Men annars vettefan hur mycket grillor vi åkte...
Det var någon i varje kedja kanske men va har det för betydelse?
Jag tycker också att det iom idag finns ett signal värde i att besluta sig för att skaffa en till center som kan ta rollen för ett topplag!
Sebbe O ja! Men annars vettefan hur mycket grillor vi åkte...
Det var någon i varje kedja kanske men va har det för betydelse?
Jag tycker också att det iom idag finns ett signal värde i att besluta sig för att skaffa en till center som kan ta rollen för ett topplag!
+ 1
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
Sputnik: verkar ju inte bli något nyförvärv som jag tolkar det, nubben sa i pausen att det kanske finns ”en slant” men han är nöjd med truppen och väntar på nässén.
Ursäkta tjatet men än en gång så trampar Wahlgren bara vatten och det måste ske ändring snarast så 1:a kedjan kan få avlastning.
Där är skillnaden idag tycker jag att Björklöven har i allafall 2 toppkedjor som kuggar. Idag är Ohlsson väldigt ensam men han har ett sånt skönt driv nu som vi bara måste uttnyttja med en spelskickligare center än Wahlgren.