Kulltorp: Jag ser det du ser! Tycker våran superfemma är ganska uddlösa i 5 mot 5 och det smittar av sig i PP just nu där tempot går ner och jag även tycker det gjorde det stundtals mot löven med. Ohlsson och co har ett helt annat trmpo i sitt PP men saknar skillsen istället. Ärligt talat ser jag faktiskt inte en enda kedja som kuggar ordentligt. Vi har spelare som enskilt sprattlar till då och då. Vårat svaga 5 mot 5 spel börjar oroa. Har vi i nån match bara tagit tag i en match och malt på från start?
+ 1