Knylan: Dädär är en svår fråga när skall man var nöjd , skall man försöka vara kvar i SHL ..och lita på att man skall klara ett kval när man tappat för många poäng eller chansa före och tro att med nya spelare så finns chansen . Ett jäkla vågspel är det . Vem vågar det i en liten klubb .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ett jäkla vågspel är det .
Vem vågar det i en liten klubb .