1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1999363

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Haha! Sårad för att jag kritiserar Nubben? Jag är långt ifrån ensam om det. Har faktisk skyddat han många gånger säsonger innan och varit villig att ge han chansen. Dock så tycker jag allt har sin tid och Nubben har varit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag köper åsikten att vissa menar att det skulle behövas nytt blod och så vidare, däremot vet jag inte om jag någonsin läst ett enda förslag på ny sportslig organisation. Finns det något sådant förslag som någon av er belackare kan bjuda på? Det hade ju givit lite syre till debatten, om jag ska uttrycka mig väldigt försiktigt.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Om dom tar han ifrån oss, hur gör vi då? :I
Säga åt Söderlund att hålla puck? :p

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...