Knylan: Nu när vi kommer in på djupare ämnen , hur ser vårt klubbkontor ut ,har Timrå rätt folk att driva klubben framåt , Jag vet inte men ibland får man en känsla att det finns brister på många plan . nu när en sade upp dig själv vad kommrr då , vad har hen för erfarenheter , många vad blir det .Ekonomin är inte som den skall vara det ser vi och läser , man undrar istället vad kommer härnäst Man vet inte hur det är egentligen med föreningen ..är det bara ekonomin som spökar .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vet inte men ibland får man en känsla att det finns brister på många plan .
nu när en sade upp dig själv vad kommrr då , vad har hen för erfarenheter ,
många vad blir det
.Ekonomin är inte som den skall vara det ser vi och läser , man undrar istället vad kommer härnäst
Man vet inte hur det är egentligen med föreningen ..är det bara ekonomin som spökar .