1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1999471

Sv: Apropå nånting...
SSK borta i morgon är en match som skrämmer, känns som ett dåligt läge att möta dem. Om de nu inte är ett lag helt i spillror, då kan det gå. Men annars finns kvalité i det laget och rimligen borde de vara hyfsat desperata

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja det känns som en repris på gnaget borta när de var som mest desperata. Samma sits om inte värre är SSK i nu och åker vi ner dit med samma pissiga inställning som i de senaste matcherna så blir det nog islossning deluxe för SSK

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi glömmer att det blir några värvningar det blir nog inte förrän Dahlen blir skadad och troligtvis inte ens då
Då flyttar vi upp en ifrån 3 eller 4 kedjan för annars blir 2 för dålig .
Eller när J20 ligger säkert kan vi pröva någon där ifrå .

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer