Håkkybåkky: Vesel och Hutchings är externt finansierade. De har säkert fått in pengar till annat också, Löven hade väl ekonomiska problem efter floppen förra säsongen?
Modo har varit tydliga med att det ska satsas i år, men jag har samtidigt hört att vissa av våra nyförvärv inte ska vara särskilt dyra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Modo har varit tydliga med att det ska satsas i år, men jag har samtidigt hört att vissa av våra nyförvärv inte ska vara särskilt dyra.