1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1999494

Sv: Apropå nånting...
Hassan:
www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/mangmiljonforlust-for-bjorkloven-laget-ar-allvarligt

"– Vi har ingen en ekonomisk kris i AB, men eftersom man ser till hela koncernen så blir det troligtvis så. Till kommande säsong har vi satt en lägre budget som inte är baserad på slutspel, säger Blomberg"

Däremot har budgeten troligtvis ökat en del under sommar/hösten med hjälp av externa parter. Att den skulle va mycket högre än Modo har jag dock svårt att tro. Men allt är möjligt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.