MrLöven: Vad är det som säger att vi inte kan fortsätta vinna matcher utan Dahlén? Försvinner Cannata, finns det inte risk att ni har en sämre målvakt som släpper in fler mål då?
Absolut...men det blir betydligt tuffare för er! Då håller det inte att ha 15 spelare som står på minus i +/- statistiken som det är nu! Så kan det säkert bli men något totalhaveri lär det inte bli...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer