Charliejfz: Riktigt fegt gjort av Högström, och dåligt att det inte anmäls. Har läst förklaringen men tycker inte att den är tillräcklig. Returmötet blir intressant...
Charliejfz: Jo det var ju en av anledningarna till att han inte blev straffad vad man förstått. Det är skaplig kritikstorm mot Högström på Twitter. Endast Djurgårdare som skyddar Högström. Man förväntar sig ju heller inget vett från fjollträsk..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...