1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2000906

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Var och en får väl protestera på det sätt som man vill. Jag förstår att du är frustrerad, respekterar din åsikt.

För mig handlar det mer om att jag ser supporterkultur som något fint.”vi skiter i vem du är, vart du kommer från, vad du varit med om, om du är fattig eller rik, älska vårt lag så har du en plats hos oss, skrik dig hes så får du vara med” därför Tycker jag att händelsen är så tråkig, för den splittrar oss. Vi skriker inte lika högt längre.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Hassan: splittrar oss? Hur tänker du då? Ligist som ligist i mina ögon, sen vilken bakgrund dessa har skiter jag i..sköter man sig i samhället så får man vara brun, vit,gul,, svart,,, svartgul..,,blålila m m..nåja..svartgul var väl att ta i(Aik)😁👍

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.