Inlägg: 2001047
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Gorkyman la ju fram två förslag på värvningar. Alla andra lag i serien verkar ju köpa transatlantischen Spielereien så det borde ju vara billiga. Lågpriset är ju Västervik och Örebros argument hela tiden.
+ 1
Sv: Silly Season 2019-2020
Nja aj aj....
Inte Palmroth för bövulen....
Som man säg om fruntimmer...
Man ska inte ligga mä dom två ggr när dä tage slut...
Dä går bar åt helvete!!!!!
Inte Palmroth för bövulen....
Som man säg om fruntimmer...
Man ska inte ligga mä dom två ggr när dä tage slut...
Dä går bar åt helvete!!!!!
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Finns inga pengar. Ge Dahlén pucken. Han har mål- och poängbonus. Mår han bra får han mer betalt.
+ 1
Hade ju inte gråtit om Nubben hittat en "Hilding".
Där hade vi en som gjorde skillnad i kvalet för Oskarshamn.