Gurkorna gör 2-0 mot Löven... Vi klarar oss med nöd och näppe.... Ska vi vara nöjda idag? Inte ett PP mål med 5 i rad... 45-29 i skott....3 mål!!!! Herr Andersson...Hur tänker du??? MoDo krossar Mora ikväll!! Karlskrona hemma på söndag... Hualigen...!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi klarar oss med nöd och näppe....
Ska vi vara nöjda idag?
Inte ett PP mål med 5 i rad...
45-29 i skott....3 mål!!!!
Herr Andersson...Hur tänker du???
MoDo krossar Mora ikväll!!
Karlskrona hemma på söndag...
Hualigen...!!!