TIK1928: det med dålig ekonomi kan nog till en del stavas att det finns väldigt lite stora privata aktörer i distriktet. som kan fläska in lite flis. de största arbetsgivarna är väldigt många som jobbar på csn,kassan,spv osv.. kubal kan vi ta bort. sca kvar, och sedan är det väl inga fler större företag som har deg att sponsra med?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
de största arbetsgivarna är väldigt många som jobbar på csn,kassan,spv osv..
kubal kan vi ta bort.
sca kvar, och sedan är det väl inga fler större företag som har deg att sponsra med?