19-12 i skott och 0-2.... Spel vi så här spel vi snart i Div 3 Ångermanland med Sollefteå,Husum,Svedjeholmen och Njurunda!!! Vad fan har hänt i laget??? Jag kan köpa att man kan ha stolpe ut ibland. Men att se detta lag nu.... Ingen fart... Inget kämpa... Man blir fan orolig... Det räcker inte med att bara 2-3 st kämpar. Finna det någon glädje alls i laget? Blir bara färre och färre på matcherna.. Nä skärpning nu. Finns just nu ingenting som tyder på att vi ska vända detta ikväll tyvärr. Visa mig att jag har fel och VINN 3:e perioden och matchen för fan! Ska bli skönt med ett litet uppehåll nu! Tror detta laget behöver det för att vakna till liv!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Spel vi så här spel vi snart i Div 3 Ångermanland med Sollefteå,Husum,Svedjeholmen och Njurunda!!!
Vad fan har hänt i laget???
Jag kan köpa att man kan ha stolpe ut ibland.
Men att se detta lag nu....
Ingen fart...
Inget kämpa...
Man blir fan orolig...
Det räcker inte med att bara 2-3 st kämpar.
Finna det någon glädje alls i laget?
Blir bara färre och färre på matcherna..
Nä skärpning nu.
Finns just nu ingenting som tyder på att vi ska vända detta ikväll tyvärr.
Visa mig att jag har fel och VINN 3:e perioden och matchen för fan!
Ska bli skönt med ett litet uppehåll nu!
Tror detta laget behöver det för att vakna till liv!