Laken: Senaste 10-tal åren har Timrås o Giffarnas uppgångar och svackor följt varandra. I år känns det som ledning och tränarteam också följer samma mönster. T ex så tog både Timrå och GIF in assisterande som hyllades för sina meriter. Nu verkar det som båda har/hade någpn som helst positiv inpack.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ubbe väntade för länge. Agera i tid Nubben.