1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2002566

Sv: Apropå nånting...
Ja sitt å titt på Karlskronas 1-0 mål i stilstudio...
När Liljehöken åk ifrån Hardegår ifrån rölinjen.
Hur fan kan hann bar åk å titta på hann...
Utan att gör nått!
Obegripligt!
Stor ä hann...men hann stå ju still när hann åk!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Hujeda mig vad du har rätt där. Om vi hade haft en TRÄNARE, så skulle vissa få träna skridskor tills sola går ner(Harde) OCH träna slagga från blå också.. Ge oss frid skaffa en bättre tränare till mitt älskade TIK! Just nu ligger novembermörkret verkligen som en blöt filt över vårt Rödvita. Kämpa!!

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Några raka frågor: Varför gör du dig till och hittar du på ord som inte finns och varför skriver du som ingen människa ens skulle få för sig att prata ens i onyktert tillstånd? Det är bara extremt drygt att behöva skolla förbi dina inlägg som inte är det minsta roliga eller intressanta.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.