+ 11
Inlägg: 2002570
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Närå, så kränkt och irriterad blir jag inte av att läsa inläggen, jag får väl lyfta lite på blicken och fortsätta ignorera vad han skriver helt enkelt. Jag undrar bara vem eller vilka som roas av det?
Vill han skriva Hur lätt d rinn, låt han, finns säkert dom här inne som tycker det är underhållande, men vi får väl hoppas att han slutar för din skull som tycker det är så drygt att behöva scrolla igenom hans enormt långa texter, så du slipper bli kränkt och irriterad av dom.