1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2002577

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Vi kan ju inte påverka så mycket. Vi sitter i en rävsax.
Nubben sparkar inte Freddan
Timrå IK sparkar inte Nubben
Vi får det vi förtjänar just nu..ja.
Man kan bara hoppas att det tas ett omtag efter denna säsong.
Jag skrev ett inlägg tidigt denna säsong där jag såg positivt på Timrå IK:s framtid. Det gör jag fortfarande, men i år får vi tydligen leva med surdegarna...

Jag ser just nu inget positivt med denna säsong. Ser redan fram emot nästa, fy mig...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kulltorp: Jag är kanske naiv men jag tror ff vi kan vara med och tävla. Jag tror att det alla förståsigpåare hävdade före säsongen stämmer, att Modo är lite i en klass för sig. Däremot har Löven överpresterat och kvalitétsmässigt kan vi utan tvekan utmana både dem och bofors.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.