{7943}: Jag håller med dig, jag tycker nog snarare det känns som lite fingertoppskänsla av er sc att agera nu för att inte tappa greppet om topplatsen. För jag tror Modo till sist fått ihop bitarna och är sådär bra som förhandstipsen sa samtidigt som ni möjligen riskerar mattas en aning.
Det är väl ovanstående man skulle önskat att vår sc också ägnat uppehållet till ist f vad han nu myst på med....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är väl ovanstående man skulle önskat att vår sc också ägnat uppehållet till ist f vad han nu myst på med....