SSK har värvat 5 spelare under säsongen, vi verkar mest avvakta/fundera...
Inlägg: 2003261
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Laken: Handlingsförlamningen i den här föreningen sedan avancemanget -18 är faktiskt rätt ofattbar om man utgår från att det som kommuniceras stämmer, dvs att ekonomin är i ordning. Ja t.om förhållandevis god
+ 1
Sv: Silly Season 2019-2020
Vi kör en repris ifrån förra säsongen och värvar nada å hamn i bottenträske!!!
+ 3