mikenomad: Dom förstår inte att intresset från publik och sponsorer blir sämre och sämre när man inte har några som helst ambitioner av det sportsliga.
Nisse1: Kolla på Löven, de har skapat en tro på ngt positivt, publiken kommer, nya sponsorer kliver in. Timrå lyckade med bedriften att gå upp i SHL och minska logeförsäljningen, bibehålla samma sponsring, och bomma souvenirförsäljningen OCH med en allsvensk trupp snåla sig ur SHL med 600 000kr plus. WOW!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer