Kulltorp: Timrå IK bedrivs som en kooperativ förening. Alla är välkomna och sossementalitet! Det blir skit och ingenting, mellanmjölk och lagomt av allt. Nää, vad Timrå IK behöver är kapitalist med näsa för vinst och ekonomi! Finns det nån sån?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det blir skit och ingenting, mellanmjölk och lagomt av allt. Nää, vad Timrå IK behöver är kapitalist med näsa för vinst och ekonomi! Finns det nån sån?