1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2003728

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Om detta står sig så kan man räkna med att Jansson och Kaijser står över.
Dahlén - Nässen - Lindberg
Lööke - Lundin - Ohlsson
Hartmann - Wahlgren- Madsen
Lindholm - Berglund - Boyce

Första och andra kan funka, tredje tror jag inte alls på, står fiasko skrivet i pannan på den. Fjärde är vad den är.

Hoppas att man har lyckats hitta tillbaka till det snabba omställningsspelet anno 17/18. Burskydd -> backpass -> in i zon -> ställa upp funkar uppenbarligen inte, många skott, men totalt harmlösa sådana.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: jag hade nog provat ställa upp laget såhär.

Dahlén - Nässén/Lundin - Ohlsson
Lööke - Lundin/Nässén - Jansson/Wahlgren
Hartmann - Madsen - Lindberg
Lindholm - Berglund - Kaiser/Boyce

Center i första och andra är inte så noga, men tycker Ohlsson gjort sig förtjänt av en chans i första.
Andra kedjan bör kunna producera en del, finns skills där.
3e är jävligt tunga och förmodligen inte roliga att möta, Madsen har verkligen inte skämt ut sig som center i allsvenskan heller.
4e kedjan är som du säger, den är som den är.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer