1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2003747

Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Abstinens översatt =när är nästa hemma match igen så man får fara dit och se dom nya och göra en bedömning av dom .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: 22:a november mot Mora.. Långt dit.

Fy farao vad spelschemat är kasst i hockeyallsvenskan.. Överdrivet många fredagsmatcher, knappt några lördagsmatcher och det ständiga dubbelhemma med fredag och söndag. Långa bortaturnér för vissa lag som "kompenseras" med fem raka hemmamatcher. Allt för att TV-avtalet ska gå i hop. Jag ser inte hur en neutral tittare följer SHL tis, tors,lör och sen följer HA ons, fre, sön. Samtidigt medför det att stämningen på TV-sända HA-matcher blir sämre, ingen myt att det är bättre drag och mer folk på läktarna en lördag med lite krubb och bärs i kroppen än en slutet-på-veckan-match där folk knappt hunnit ta av sig varselkläderna eller slagit ner laptopen innan de är på plats. På söndag klockan 15.00 är folket fortfarande hesa från fredagens match och det är en riktig rövtid för att försöka locka folk ut till arenan.

Gör om, gör rätt. Om ni har missat så har Supporterklubbarna i HA också gått ut och klagat på detta debacle till spelschema.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer