1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2003794

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Rätt magstarkt att lägga ansvaret för Gif's degradering på Tony (1 n)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä vi kan inte heller lägga ansvaret på helgonet Freddan som spelade ur oss ur SHL...
Och nu kört fast ordentligt..!
Jag har inget mot Tonny G...
Men i och med en degradering så behövs nya röster och krafter!
Giffs sparade sig ur Allsvenskan...
Sålde målsprutan...
Sen blev det inga mål....!