1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2003872

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Frågan kanske är håller man spela ihop ett lag till nästa säsong , tveksam ,, finns det mer ekonomi då till ett mer stabilt lag , vad talar för det ?
Läget med Timrå som en SHL klubb är nog svårare än vad vi tror, det fattas en Stor sponsor alltså .... ekonomi är frågan .
Själv klart tar dom stora våra bästa . för många nya blir det nästa säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Dagens problem har inget med ekonomi att göra, om löner betalas som de ska.
Att komma till jobbet varje dag och ge 100% förväntas på oss alla. Men speciellt i en sportvärld där man ska underhålla en publik och sponsorer som betalar för föreningens exestensberättigande.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer