hockey_21: På länken. Viktigt att komma ihåg att det är ett ideellt projekt av en Lövensnubbe så det är ju inte uppbyggt på samma avancerade sätt som SHL kör med.
Knylan: Om vi tänker att vi är en förening som menar allvar och har ambitioner tycker jag inte det vore det minsta panikartat att prata om kris ifall det blir förlust i morgon. Och då sätta sig ner för att prata om hur man ska agera
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer