1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2003923

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Efter att ha läst länkad intervju med Lindberg så är jag ännu mer sugen på att se honom i en kedja med SebOh. Kanske i ett boxplay-par med Lindberg som center också? Tanken kittlar efter uttalandet:

” – Jag är en stor ytterforward som kan spela center också och som gillar att åka mycket skridskor, spela fysiskt och ha mycket puck och bidra i det offensiva spelet genom att skapa lägen och försöka få pucken mot mål. Sedan gillar jag att spela boxplay, täcka skott och stå upp för laget, säger han.”

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Ja den där beskrivningen får det nog att pirra till lite i Modano till och med.

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Fattar vad du menar men skulle helst inte vilja splittra på Madsen och Sebbe. Tycker att de är så sjukt samspelta och bra i BP.
Däremot får han gärna gnugga med bojjan eller charles jr i andraformationen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer