Knylan: Kan Kentää inte värva några gamla trötta tyska lirare i stället.. har för mig att nån förening kört den vägen ;-) Skämt åt sidan, så kan det bli alla tiders avgörande till våren med många E4a-lag och ett mullrande Bofors. Spännande o kul!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skämt åt sidan, så kan det bli alla tiders avgörande till våren med många E4a-lag och ett mullrande Bofors. Spännande o kul!