Sputnik: Jo Svedbergs plock e lika ihålig som ifjol!! Varför skryter alla kommentatorerna upp honom? Alla forwards i SHL borde ju veta skjut på plocken så går Puckjäveln in!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"I början av den tredje perioden fick Robin Kovacs revansch när han på egen hand pricksköt in 1–1 HÖGT bakom Niklas Svedberg.
Det följde Robin Kovacs upp med att servera Arttu Ilomäki som gjorde ledningsmålet 2–1 på nästan exakt LIKADANT sätt. 😂