+ 2
Inlägg: 2004757
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2019-11-15
EXPLORERSMÅLAND: Haha där ser man. Bäst å undvika slagsmål, annars kanske de blir som Boston 1979! (Fast domaren) ;)
+ 1

Och inte nog mä dä...
Ja känn domarna och prat mä en igår när ja for hem!
En utav dom är polis till vardags så dä gäll å pass sej!
Vi ses ikväll på Rinkside Östra!!
RÖD OCH VIT HOCKEYDYNAMIT!!!!🍻😎