1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2004776

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nu hör jag att du tänker enbart utifrån ditt eget perspektiv... alla slutar inte tidigare bara för att det är fredag. Att tidigare lägga hockeymatchen gör kanske att vi som jobbar till kl 18 (även på fredagar) missar en hel del hockey. Sedan ska ju några få här inne se matchen live på arenan och dessa hinner kanske inte hem till fotbollen även om de tidigare lagt matchen. Sen tycker jag det känns viktigt att ha nåt att klaga på också!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Så sant. Jag gav mitt ego fritt spelrum. Själv jobbar jag till kl. 16 och hinner hem till TVn och CMore. My bad 🙈

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Amen. Jag ska skicka in dagens ris angående start-tiden

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer