1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2004904

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2019-11-15
roger_sundsvall: håller med. Klarar ärligt inte av att kolla på västerviksmatcherna, det är en så himla burkig hall med hallkänsla från tidigt 1900-tal. Det är precis som att man skulle lira hockeyallsvensk ishockey i Modin Z hallen ute i njurunda

Lider ärligt talat med de spelare som man importerat från USA som är vana vid finare ishallar i U16 sammanhang, så kommer de till svenska andraligan och får spela hockey i grannens gamla lada

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2019-11-15
{8437}: märkligt, faktiskt, att det inte verkar finnas några krav arena-mässigt i AS.

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2019-11-15
{8437}: Och just nu blir vi utspelade av ett gäng pajasar med en budgethall... Måste tillbaks till spelet i första 5 minutrarna.
Edit: Precis när man skriver det skärper dom sig! Bra!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer