RasmusVS: En matchtråd hade ju suttit på sin plats men Marcus verkar ha stängt av den funktionen tillfälligt i ett led att försöka stävja de mer eller mindre skamlösa förslag som dykt upp här och i andra forumdelar på senare tid.
Westlund rapporterar även om en PP2-uppställning med "Hardegård, Nässén, Lindberg, Madsen, Dahlgren" idag. Vi har ingen "Dahlgren" i J20 så vi får väl anta att Westlund varit för snabb på autocorrecten och att det är Dahlén han syftar på?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Westlund rapporterar även om en PP2-uppställning med "Hardegård, Nässén, Lindberg, Madsen, Dahlgren" idag. Vi har ingen "Dahlgren" i J20 så vi får väl anta att Westlund varit för snabb på autocorrecten och att det är Dahlén han syftar på?