1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2006535

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2019-11-20
Charlie2: Nej för hundan!!!
Vi ska UPP i SHL å Jontepojken ska med på tåget!
Va inte oroliga rabbuslingar!
Till våren ligger man på isen framför lage i Sportblade när vi gått UPP!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2019-11-20
Håller med om att Lerebäcks Fysiska spel mot Almtuna var outstanding...

Hans dragningar var det med! Noterade att laget hade en frw som täckte upp hans backposition vilket gjorde det riktigt fint som helhet!

Jonte kändes som om han växlat upp tempot ordentligt med bättre fart och riktigt bra forecheck

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer