FH - avdammad: Var också på plats, så länge ledningen var knapp kändes det nervöst men i ärlighetens namn var det klasskillnad. Matchen igår bestämde Timrå och inga andra ifall de skulle vinna eller förlora, glädjande nog valde de det förstnämnda.
Magisk hemmaklack f.ö, där såg man verkligen vad en trumma gör för stämningen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Magisk hemmaklack f.ö, där såg man verkligen vad en trumma gör för stämningen