1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2006574

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2019-11-20
FH - avdammad: Är Dahlen en medioker spelare ?
..ja..utan han skott så är han det , hans deltagande i spelet i 3zoner är han nästan rent ut sagt dåligt .
Vad jag kan se har han inte utvecklats nämnvärt om något alls sedan han lämnade Timrå på sin nya resa som inte gick så bra .
Han skall ha bra kedjespelare som gör han bra ..
Bra skott (målfarlig är det samma ) är hans signum .

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2019-11-20
{8839}: Fast är man medioker då? Utan soldater hade knappast tyskarna satt skräck i Europa under WW2. Utan saffran är lussebullen inte gul. Utan plockhandske är Bratten en rent ut sagt dålig målvakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer