1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2006596

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2019-11-20
{8839}: Skulle nog säga att han är bättre än medioker på gränsen till dålig som du tycker. Fast alla tycker vi olika. Jag TROR (utan några som helst belägg alltså) att om han erbjöd sina tjänster till vilket annat HA lag som helst så skulle de gärna ha hans namnteckning på ett kontrakt. Det tror jag att åtminstone 9 av 10 lag i SHL också skulle vilja. Det tror jag däremot inte är fallet med andra mediokra HA-spelare. Precis som att inte andra mediokra HA-spelare har gjort 28 poäng på 20 matcher.

Sedan kanske han inte spelar sitt livs hockey just nu men medioker/dålig, nej du, där håller jag inte med.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer