{8839}: Visst finns det mycket som Dahlén kan göra bättre, där framförallt det defensiva spelet emellanåt lämnar en del att önska. Men jag tycker mig skönja vissa positiva tendenser i hans skridskoåkning/checkande. Har personligen inga problem om den utvecklingen går sakta framåt under säsongen om utfallet är att han spelar sin bästa hockey i mars/april.
Och gällande att han skulle vara en medioker spelare så är det bara löjligt. Utan tvekan en toppspelare vars potential är rövmycket högre än någon annans i HA. PUNGT!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag tycker mig skönja vissa positiva tendenser i hans skridskoåkning/checkande. Har personligen inga problem om den utvecklingen går sakta framåt under säsongen om utfallet är att han spelar sin bästa hockey i mars/april.
Och gällande att han skulle vara en medioker spelare så är det bara löjligt. Utan tvekan en toppspelare vars potential är rövmycket högre än någon annans i HA. PUNGT!