1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008040

Sv: Apropå nånting...
hockey_21:

Timrå - Löven blir en riktigt spännande match, nästan så man överväger att prioritera den matchen istället för vår match mot Tingsryd.

Framförallt för att jämföra hur toppkonkurrenterna spelar mot varandra och hur spelarna i respektive lag reagerar på denna typ av matcher, vår match mot löven var ju bra underhållning med en fylld hall och grymt tempo på isen, kanske Timrå-Löven kan bli nått liknande. Inte ofta man får se dessa matcher i HA så gäller att ta chansen när dom kommer istället för att se Tingsryd som parkerar bussen och försöker att kontra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Ja på fredag kommer man stå i buren och heja fram de gröngula. Hoppas Timråpubliken sluter upp!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer