goleafs: Alla hockyälskare är välkommna . Även dom om ligger först i serien än så länge , innan vi blåser förbi som en tromb i seriens slutskede . Vi är inte död fast vi luktar illa i Timrå (Östrands fel).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även dom om ligger först i serien än så länge , innan vi blåser förbi som en tromb i seriens slutskede .
Vi är inte död fast vi luktar illa i Timrå (Östrands fel).