goleafs: Alltså, den så kallade buren är förvisso glasad i framkant en bit upp (långt ifrån helt och hållet) MEN det går ju inte att stå där annars utan klättersele.
Sedan har jag varit på en del bortastå i detta avlånga land och sikten i NHK för bortasupportrar är bland de bästa. Dessutom egen kiosk, och in-utgång (om det kommer många) vilket många andra inte har. I Linköping fick man vackert kissa i byxorna för där släpptes ingen jävel nånstans.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan har jag varit på en del bortastå i detta avlånga land och sikten i NHK för bortasupportrar är bland de bästa. Dessutom egen kiosk, och in-utgång (om det kommer många) vilket många andra inte har. I Linköping fick man vackert kissa i byxorna för där släpptes ingen jävel nånstans.