1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008066

Sv: Apropå nånting...
goleafs: Räknade prickar tidigare i dag och fick det till att det fanns ungefär 1500 sittplatser kvar, de som inte gick att räkna var Västra stå, bortastå, balkongen och rullstolsläktaren.

Plexit är 150cm högt, vilket är kanske i det högsta laget men akustiken är godkänd. Det går att höras över arenan därifrån.

Det är tyvärr ganska litet utrymme bakom ståplats, kanske 20-30 kvm med kiosk och en toalett så pissa på bussen (iaf förra säsongen är jag var där och kikade). Bärsserveringen hoppas jag att de har fått ordning på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Härligt! Vårt förra möte i Umeå hade vi 4 950 i publik en onsdag. Ni borde ju kunna fixa minst någon liknande siffra en fredag :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer