TimraStockholm: För övrigt är det obegripligt att Mora lyckas förlora match efter match med det lag de har. Om de ändå tänker förlora kan vi väl få JP.
Woody Jokinen: Man blir förundrad hur dessa lag ifrån Dalarna kan gå på samma mina säsong efter säsong , med sin övertro på nya spelare ifrån alla håll i världen och misslyckas . Vad driver dom till dessa misstag ? Att aldrig lycks fullt ut .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer