{8839}: Mjo. För övrigt anser man i Modoboken att de har drabbats av den sämsta domarinsatsen sedan 1978. Ifall någon undrade varför de ligger under....😆
Woody Jokinen: Nu går jag in i fiendeland(nåja, min far var flottare och från Medelpad) men att en enstaka person anser detta är väl ingen sanning. MoDo var sämre och förlorade rättvist. Ni får vara lite justa härinne med, annars får ni inte spela allsvensk final mot länskollega
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer